zondag 28 februari 2016

Stilstand = achteruitgang?

Na dagen aan een stuk op zolder opgeruimd te hebben kan ik eindelijk weer de vloer zien.... maar het opruimen van de zolder kwam piepend en krakend tot stilstand toen ineens de kids blijk gaven van opruimwoede... en met verschillende redenen.
Zoonlief kon in de puinhoop die hij slaapkamer durft te noemen niets meer vinden... geen nuffels meer, helemaal nix... dus heeft mama hem geholpen en gelijk enkele manden met wasgoed van zijn kamervloer opgeraapt. Hij heeft de neiging om alles uit zijn kast te trekken opzoek naar precies dat ene shirt dat achterin en onderop de stapel ligt.... En onze kleine autist is dan niet over te halen om een ander shirt aan te doen. Nee nee nee mama ik wil dat ene shirt en al moet ik daarvoor eerst de hele kast leeg gooien.
Dus hopla. mama op de knieen en de kamer werd opgeruimt.
Niet lang daarna kwam dochterlief met de vraag of ik haar wilde helpen met haar kamer op ruimen... Ze wil het hamstertje van een vriendinnetje overnemen maar daarvoor moet ze wel haar kamer eerst opruimen.... dus heb ik weer een dag geinvesteerd en haar geholpen met haar kamer op te ruimen....

De komende dagen moet ik beneden aan de slag... volgens mij heb ik gewoon de lente in de bol... al dat puinruimen, wasgoed uitzoeken etc bla bla.... wat haal ik mij op mijn hals?
Maar ik wil graag in een schoon huis terug komen nadat we bij opa op bezoek zijn geweest volgend weekend.... Schoon en opgeruimd voor zover dat gaat met 2 kids thuis van school...

wish me luck! [ ik kan het vrdomde goed gebruiken namelijk ! ]

Geen opmerkingen:

Een reactie posten