donderdag 18 februari 2016

opruimen, dag 1

Vandaag energiek begonnen aan het opruimen van de zolder en mijn goeie G wat ligt er daar een hoop puin op de grond!
Op dit moment heb ik iig een 100 liter bak vol met brei/haak garen verzameld en eenzelfde maat bak vol met stofjes groot en klein. Het garen ga ik uitzoeken en dat waarvan ik zeker weet dat ik het niet meer zal gebruiken dat gaat naar een vriendin van me. Ze heeft een stel brei-ringen en is bezig met sjaals te maken die we op de "samenloop voor hoop" komende zomer in het dorp, willen gaan verkopen.
Veel van de stofjes die ik vond zijn geschikt om kleine tasjes en zo van te maken dus het begon  al gelijk weer helemaal te kriebelen... oh help! Nee, eerst moet die zolder leeg en opgeruimd zijn zodat er genoeg plaats voor mijn frampie is en alles toch een eigen plekje heeft.
Het provisorische bureau wat boven staat is zo goed als leeg op de grote bakken vol garen en stofjes na dan. Nu de rest takelen en dan de stellingkasten opbouwen om de bakken in te laten "verdwijnen". Volgends mij heb ik me toch een beetje op de rommel verkeken. maar wat moet dat moet! Wens mij succes want morgen ga ik er weer mee verder, stapje voor stapje; Rome is ook niet in 1 dag gebouwd toch?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten