woensdag 30 maart 2016

Cut, sewed, quilted.... klaar!

Zoals in mijn laatste post al aangehaald, heb ik de afgelopen weken verbracht aan mijn naaimachine. Volop naaiend aan de top voor de quilt voor mijn tante.
Het nieuws heeft mij ingehaald naar nu blijkt. Mijn tante heeft niet alleen borstkanker maar ook uitzaaiingen die niet meer te verhelpen zijn, in kort gezegt is het uiteindelijk over en sluiten.
Om mijn verdriet te channelen ben ik nog harder met de quilt bezig geweest en het resultaat is verbluffend.
De van oorsprong een "wordt snel beter" quilt is veranderd in een "1 korintiƫrs 13" quilt:

 Ons resten geloof, hoop en liefde, deze 3,
maar de grootste daarvan is liefde

Gisteren heb ik de quilt meegenomen de weide in en gefotografeerd, komende vrijdag zal ze van eigenaar verwisselen....





Op naar het volgende project.... x



Geen opmerkingen:

Een reactie posten